Thursday, March 29, 2012

Break the Prison tonight!

Prison breaking in UTAR!!!!
Wonderful decoration, catchy storyline, a must-go event in UTAR^^.

Grateful as I get to perform in it.. but.. haiz...
Worse Performance EVER.
Maybe they want to comfort me, many people claim that they didn't heard my mistakes... But Me. Myself. Haiz..

I.G.N.O.R.E

Talk bout the happy part instead.

Really great performance from others.
Our very own Adele! His voice is great! ya. *its a his..*

nice dance show from UTAR dance club n TianTiam!

Nice emCee for the night!

Nice actors for the drama!

everything is great!

With him also! that's the greatest part! XD

可是今晚,她也在。
见到她,总让我有莫名的害怕。
结果,每当她接近他,我就很懦弱的闪边了。
笨蛋。=P

幸好我有一班很强的损友。。哈哈!
一个推一个撞的把我推到他旁边。
一句“去罢了,表输给她 哦!”就成功怂恿我把他拉到前面去。
突然觉得自己好坏哦
=P
可是我可以坏多一点点,说声,感觉良好吗?=P

一切,都感觉良好。
只是一直被误会是情侣的我们,会造成他的困扰吗?
我不想再为别人带来不必要的困扰咧。。
可是偏偏的我又很喜欢这美丽的误会

沈君咛,坏透了。

对了对了!
他今天说了一句,
让我影响很深刻很深刻很喜欢很喜欢的句子。
我说:下次没有把握的表演,我不出了。。
他说:下次没有把握的表演,来找我,我给你把握
>.沦陷了!!
完全无法自拔了!!

希望愿望能成真!

2 comments: